ריהוט ועיצוב פנים בברזל

בכל בית יש את הפינה הריקה הזו, שכשעוברים לידה חושבים כמה חבל שהיא לא מנוצלת. אם זה חלל ריק בסלון,
פינה במרפסת, נישה בכניסה של הבית, בחדר השינה או במסדרון. כל פינה כזו יכולה להפוך בקלות לפינה קסומה,
שימושית ומלאת סגנון. באמצעות אלמנטים מעוצבים לבית אשר יוצרו במחשבה ויצירתיות רבה כפריטים ייחודיים
שמאפשרים את השימוש בהם בכל מקום בבית בנוחיות ובסטייל. בנוסף לפריטים הקיימים ניתן לבצע הזמנה אישית
לפי מידה של מבחר אלמנטים לבית או לעסק.

בכל בית יש את הפינה הריקה הזו, שכשעוברים לידה חושבים כמה חבל שהיא לא מנוצלת. אם זה חלל ריק בסלון, פינה במרפסת, נישה בכניסה של הבית, בחדר השינה או במסדרון. כל פינה כזו יכולה להפוך בקלות לפינה קסומה, שימושית ומלאת סגנון. באמצעות אלמנטים מעוצבים לבית אשר יוצרו במחשבה ויצירתיות רבה כפריטים ייחודיים שמאפשרים את השימוש בהם בכל מקום בבית בנוחיות ובסטייל. בנוסף לפריטים הקיימים ניתן לבצע הזמנה אישית לפי מידה של מבחר אלמנטים לבית או לעסק.

דוגמה מצוינת לאלמנט שכזה היא ארונית מעוצבת הנתלית על הקיר. בארונית ניתן לאחסן את כל מה שאין לו מקום ספציפי. למשל, מפתחות, מטריות, מעילים, נעליים ופריטים נוספים. רוצים לראות איך אתם נראים לפני שאתם יוצאים מהבית? מראה מעוצבת לכניסה ולצידה ווי תלייה יאפשרו להסתיר ארון חשמל ולהפוך פינת קירות סתמית לשימושית ומלאת סטייל. יש עוד מקום? הוסיפו ארון קטן לתליית מפתחות הרכב והבית או שדרגו את הקירות עם מדף נדנדה הנתלה צמוד לקיר, שניתן להציב עליו עציצים, פריטי אומנות ואביזרי נוי ומיד יהפוך כל חדר בבית למשודרג ומעוצב.

כשבוחרים אביזרים לעיצוב הבית חשוב לבחור בכאלו העשויים מחומרים איכותיים, שלא יחלידו, יתקלפו וישנו את צבעם לאחר תקופה. האלמנטים שלנו עשויים מברזל עץ וזכוכית. לעיתים מחומר אחד ולעיתים משילוב של כמה חומרים. כל פריט נעשה באיכות גבוהה ובגימור מקצועי ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת מעבר לניקוי במטלית לחה. בכל פריט הושקעה מחשבה רבה ותכנון מקדים כדי לאפשר פתרונות עיצוביים ופונקציונאליים לחללים גדולים וקטנים כאחד.

לא משנה איזו  פינה בבית אתם רוצים לרהט, אנו נוכל לעצב אותה עבורכם, תוכלו להזמין בעיצוב אישי ריהוט משלים לבית. פתרון אחסון, רהיט, סט מתלים, ארון נסתר, מדף ועוד שלל אלמנטים שיהפכו את הפינה למסוגננת ושימושית. עיצוב אישי מאפשר למצוא פתרונות יצירתיים לכל חלל, אפילו לזה שמתחת לגרם המדרגות. ניתן לבחור את החומרים, הצבעים והאביזרים המשלימים ולהתאים אותם לסגנון העיצוב הכללי של הבית.

שנקבע לקפה?

כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים

דילוג לתוכן