מזנונים

מזנון הוא בעצם ארון קטן ונגיש, שניתן להציב בכל מקום בבית בו נדרש אחסון לפריטים בודדים, תפקידו
הוא לשמור על הסדר, כי הרי למי אין את הפריטים המסוימים האלה שאין להם מקום מוגדר, כגון:
אלבום תמונות, שמיכת טלוויזיה, מטענים, מגזינים, ספר מתכונים ועוד. המזנון מעניק מענה מצוין גם
בחדרים קטנים שבהם לא ניתן להציב ארון, והוא משמש כפתרון אחסון המאפשר לשמור על הסדר בלי
לתפוס הרבה מקום.

מזנון הוא בעצם ארון קטן ונגיש, שניתן להציב בכל מקום בבית בו נדרש אחסון לפריטים בודדים, תפקידו הוא לשמור על הסדר, כי הרי למי אין את הפריטים המסוימים האלה שאין להם מקום מוגדר, כגון: אלבום תמונות, שמיכת טלוויזיה, מטענים, מגזינים, ספר מתכונים ועוד. המזנון מעניק מענה מצוין גם בחדרים קטנים שבהם לא ניתן להציב ארון, והוא משמש כפתרון אחסון המאפשר לשמור על הסדר בלי לתפוס הרבה מקום.

גדרות הנמצאות מחוץ לבית מאפשרות לבעלי בתים פרטיים ליצור תיחום מעוצב לחצר הכולל שער כניסה וחנייה.
לעומת זאת, מעקות מיועדות לסגירת החלק הפתוח של מרפסת הבית. כל אחת מהן משמשת ככרטיס ביקור חיצוני של
הבית, שומרת על הפרטיות של דייריו ומגנה על השטח הפרטי מפני חדירת זרים. לשם כך, הגדר צריכה להיות
מתוכננת היטב, בגובה ובצפיפות הנכונים כדי שתספק מענה הולם.

את גדרות החוץ והמעקות מתכננים מראש לאחר ביצוע מדידות של שטח החצר או המרפסת, בחירת הסגנון העיצובי הרצוי, הצבע והחומר. הגדרות אשר מייצרות באופן אישי ומותאם לדרישותיכם, מותקנות במקום על פי התכנון הראשוני. חלק מהמעקות והגדרות מאפשרות שקיפות מסוימת כדי לתת לאור להיכנס פנימה מבלי לוותר על הפרטיות. את דוגמת המעקה ניתנת לבחור מתוך מגוון רחב שבו תוכלו להתרשם מסגנונות של מוטות אנכים ואורכיים, דוגמאות רשת, עוביים שונים של המוטות, מספר גוונים לבחירתכם ועוד. בנוסף, ניתן  לשלב גדר ברזל כתוספת לגדר אבן קיימת לצורך הגבהה והשגת בטיחות מקסימלית.

כשמדובר במוצר שאחראי על בטיחות הדיירים, כדוגמת מעקה מרפסת או מוצר השומר מפני חדירת זרים, כדוגמת מעקה המגדר את חצר הבית, חשוב לוודא כי הוא מיוצר על פי התקנים המחמירים ביותר. תקן הבטיחות של מכון התקנים הישראלי קובע את הפרמטרים החשובים של איכות ההתקנה ועמידות החומר. כלומר, על המעקה לעמוד בתנאי מזג האוויר השונים ובלחץ של עומס משקל גבוה מבלי להתעקם או להישבר. אנו ב-Danziger design חברה מקצועית ואמינה המייצרת מעקות רק מחומרים איכותיים ועמידים הנבחרים בקפידה.

קובה

האיטי

אוסטרליה

צרפת

לוקסמבורג

כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים

דילוג לתוכן